Barion Pixel
Menü
Kosár

Rólunk

TECHNOLIVING

Luxus márkák szolgálatában

Technoliving a luxust képviseli: ötvözi az időtlen klasszikusokat és a modern dizájnt, innovatív hozzáadott értékkel. Minderről megbizonyosodhatunk a Technoliving Showroomban, mely Budapesten, a Hegyvidék aljában, egy ikonikus, fekete üveggel borított irodaház utcafronti részén kelti életre a prémiumtermékeket. Szakemberei vallják: egy luxusmárka akkor jó, ha álmokat vált valóra.

AZ IQAIR TÖRTÉNETE

IQAir a svájci légtisztítógyártó

Az IQAir-t 1963-ban alapították Manfred és Klaus Hammes testvérek, akik Németországban bevezettek egy légszűrő rendszert a lakossági szenes kemencékhez, hogy segítsenek csökkenteni a kemencék mögötti falakon felgyülemlő fekete port. Manfred Hammes, aki egész életében asztmás volt, észrevette, hogy a szűrő csökkentette a téli hónapokban jelentkező fellángolásokat. Klaus Hammes az 1960-as és 70-es években folytatta a légszűrő adaptálását más fűtési rendszerekhez, például radiátorokhoz, padlófűtéshez és kényszerített levegővel működő fűtési és hűtési rendszerekhez. 1982-ben Klaus Hammes áthelyezte a cég központját Svájcba.

Küldetésünk


Évente 7 millió ember hal meg a légszennyezés miatt, és milliárdok szenvednek szükségtelenül a rossz levegőminőség következményeitől. Mégis sokunknak nincs hozzáférése a levegőminőséggel kapcsolatos időszerű információkhoz, és gyakran a légszennyezés észrevétlen marad. Az IQAir azon dolgozik, hogy ez megváltozzon. Ma a világ legnagyobb ingyenes, valós idejű, ingyenes levegőminőségi információs platformját működtetjük, és egyre több globális polgárt, szervezetet és kormányt vonunk be.

Tiszta levegő


Az IQAir egy svájci levegőminőség-technológiai vállalat, amely a levegőben terjedő szennyező anyagok elleni védelemre, levegőminőség-monitorozó és légtisztító termékek fejlesztésére specializálódott. Az IQAir üzemelteti az AirVisual nevű, valós idejű levegőminőségi információs platformot is. 2020 februárjában világszerte mintegy 500 alkalmazottja volt, ebből 150 Kínában, legfontosabb piacai pedig Ázsia és Észak-Amerika.