Magyarországon belül, a megrendelések teljesítése a saját budapesti raktárunkból történik.
Magyarország
Jelenleg minden megrendeléshez standard kiszállítást biztosítunk. A szállítási költséget rendszerünk automatikusan generálja a fizetésnél, a rendeltetési helytől, a rendelés súlyától és térfogatától függően.
Európai Unió (EU) tagállamai
Jelenleg sajnos nem tudunk Európai Unió (EU) tagállamaiba kiszállítást biztosítani.
Nemzetközi kiszállítás
Jelenleg sajnos nem tudunk nemzetközi kiszállítást biztosítani.
Kiszállítási típusok
A kiszállítás típusait rendszerünk automatikusan jeleníti meg a fizetésnél, a rendeltetési helytől, a rendelés súlyától és térfogatától függően.
Személyes átvétel
Ingyenes, 1-3 munkanapon belül. A megrendelés átvételéhez a rendelésszám megadása szükséges.
GLS (belföld)
Elérhető a belföldi szállítmányokhoz. Megrendelését a GLS futárszolgálatával, 2–5 munkanapon belül szállítjuk a megadott kiszállítási címre. A szállítási költséget rendszerünk automatikusan generálja a fizetésnél, a rendeltetési helytől, a rendelés súlyától és térfogatától függően. A megrendelést a csomag feladásától számított 2 munkanapon belül lehetséges nyomon követni.
Házhozszállítás (belföld)
Elérhető a belföldi szállítmányokhoz. Megrendelését all risk fuvarozónk szállítja ki, 2–5 munkanapon belül a megadott kiszállítási címre. A szállítási költséget rendszerünk automatikusan generálja a fizetésnél, a rendeltetési helytől, a rendelés súlyától és térfogatától függően.
Szállítási idő
Készleten lévő termékek esetén: maximum 3 munkanap
Külső készleten lévő termékek esetén: maximum 5 munkanap
Külföldi szállítás esetén: maximum 7 munkanap
Figyelem! Az “előrendelhető” jelzéssel ellátott termékeknek nincs fixen meghatározható szállítási ideje, ezek kézbesítése a készletre való beérkezés függvényében, a vevővel történő személyes egyeztetést követően, közösen kerül meghatározásra!
A számlát és szállítólevelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!